mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Morsdag ❤️

Publicerad 2015-05-31 20:45:35 i Allmänt,


Morsdag idag och det är en dag fylld av sorg och glädje! Fick underbar frukost på sängen med en bukett rosor och min favorit choklad men en dag som denna saknar jag min mamma otroligt mycket och kan tycka att morsdag är överskattat för JAG har ju ingen att köpa något till en sån här dag! Kan inte låta bli att vara avundsjuk på de människor som har sin mamma i livet och kan fira henne en dag som denna. 
Brukade älska att morsdag närmade sig och att man fick köpa något fint till mamma men i år blev det ett gravljus och en bukett rosor, inte riktigt samma sak kanske ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela