mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Det blev en väldigt lugn måndag 👎

Publicerad 2015-09-14 22:19:25 i Allmänt,



Idag har vi bara tagit det lugnt hemma hela dagen och det var jag inte sugen på utan jag kände för att hitta på något roligt men inte med 2 snoriga barn 😞 så vi var hemma och kollat lite på tv och väntade på att pappan i familjen skulle komma hem så vi kunde äta blodpudding 😋 jag har känt hela dagen idag att jag har sånt spring i benen så nu på kvällen ignorerade jag det lite svidande i halsen och körde en powerwalk/jogg i 25 minuter och sen när jag kom hem så körde jag Wii fitness i 35 minuter, nu har jag inte så mycket spring i benen utan känner mig faktiskt rätt nöjd! Det är så typsikt att barnen ska bli snoriga just nu med tanke på att jag och Dylan skulle vara med Embla hela dagen på dagis imorgon men jag tror inte någon vill ha oss där faktiskt om vi snorar så Embla blir nog hemma från dagis hela veckan tyvärr för att krya på sig ordentligt. 
Den här veckan är jag ledig fram tills på lördag vid lunch så det blir mycket mys med pappan i familjen eftersom han är ledig torsdag-fredag 😃 men på torsdagkväll ska han på teckenspråkskurs och på fredagkväll ska jag på 25-årsfest i Stockholm så det blir ju iförsig inte så mycket MarcusochAvismys men jaja, vi ses ju igen på söndagkväll när jag kommer hem från jobbet, ska spendera lördagen och en bit in på söndagen i Göteborg med jobbet, har inte vatit där på typ 14 år kanske?! Det är det som jag gillar med mitt jobb, man vet aldrig var som sker och det älskar jag!! Är så trött på att allt går på rutin och är samma hela tiden, ett varierande jobb helt enkelt och det passar mig perfekt 👌
Ska lägga mig och drömma lite nu, drömma om vårt framtida hus med alla dessa djur som Embla har som krav 🐰🐑🐔🐤
Puss och god natt ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela