mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Ikväll åker symaskinen fram 😍

Publicerad 2015-09-17 15:03:05 i Allmänt,



Igår blev det en heldag ute hos min käre far. Vi fikade, åt lunch, fikade, åt middag och så fikade vi lite till ☺️ det blev rätt sent då vi for hemåt vid 8-tiden så barnen kom inte i säng förns vid klockan 9! Men vi hade supermysigt och barnen fick både leka, äta, bada badkar, titta på VHS och mysa med sin morfar. 
Idag däremot är en lugn dag som spenderas nere i tvättstugan, inte det roligaste men ett nödvändigt ont som måste göras! 
Imorgon däremot blir det lugnt på dagen hemma med hela familjen men på kvällen så ska vi tjejer fira Angelica uppe i Stockholm 🎉🎁 det ska bli trevligt att åka iväg en kväll och bara umgås med lite vänner! Men nyktert blir det för på lördag så far jag iväg till Göteborg för jobb så man vill ju vara fräsch dagen efter en fest liksom. 
Ska sätta mig ikväll och sy om en klänning till en topp för klänningen är aningen kort så då tänkte jag sy om den för då kanske jag använder den iallafall 😃 hoppas det blir som jag föreställer mig för jag har en bra ide! 
Men ska kolla på film med familjen nu så kan kika in ikväll så får Vi se hur det gick med klänningen, puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela