mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Jag kör banne mig C9 igen 👊

Publicerad 2015-09-28 20:33:23 i Allmänt,





Jag vaknade idag och kände att nej fan jag kör C9 en gång till då det har härjat en förkylning i min kropp som har gjort det omöjligt för mig att träna och då blir också kosten lidande 👎 så startade dagen med en shake, ett glas aloe Vera gel och 1 tablett forever living therm och ett 1000-pass, där kan man snacka kickstart 💪 drog sen ut på en promenad med barnen i vagnen och handlade på Konsum för att sen bege oss hemåt för lunchlagning eller ja barnen åt lagad lunch och jag tog en shake, det smidiga när man dricker shake är att man kan göra det vart som helst, både hemma och på språng liksom! Imorgon ska jag få till ett magpass tror jag, den behöver få sig en rejäl omgång känner jag, det känns ju alltid bra efter man har tränat och speciellt när man har tränat så hårt att man har nått sin maxgräns 👍 att nu orkar jag fan inte mer, all kraft är helt slut men man är full med energi! 
Ska jobba lite nu men kikar in imorgon 😉
Puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela