mammanibyn.blogg.se

Att fÄ ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och Àta ekologisk, nyttig och nÀrproducerad mat. Mitt i allt ska ocksÄ trÀningen fÄ plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör sÄ gott jag kan!

Min dag idag 😍

Publicerad 2015-09-12 10:00:06 i AllmÀnt,



Frukost hemma - surdegssmörgÄs med ost, 1 tablett forever therm och 1 stor aloeverashot
Mellis pÄ jobbet - 1 glas vatten med forever fiber
Lunch pĂ„ jobbet - forevershake med 1,5dl mjölk och 1,5dl vatten samt 1 tablett forever therm 
Mellis pĂ„ jobbet - 2 morötter 
Middag pÄ jobbet - havregrynsgröt med blÄbÀr
KvĂ€llslyx 1 burk smaksatt sockerfri kvarg 
Och sĂ„klart massor av vatten 😃

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela