mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Möta familjen i Södertälje 😃

Publicerad 2015-09-25 09:47:20 i Allmänt,

Nu har jag slutat jobbet för denna vecka så igår bestämdes det med familjen att vi skulle mötas här i Södertälje idag för shopping, lunch och storhandling. Supermysigt en fredag som denna med löning och allt 😃 ska köpa min nya jacka här dig också om den finns såklart! Det är så mysigt att mötas såhär för fredagsmys när man har varit iväg i ett dygn från mina älsklingar och ikväll blir det tacos precis som vanligt som det alltid blir på löningsfredag 😋 vi får se vad kvällen har att erbjuda men mys blir det ju garanterat och kanske lite planering inför söndagens hudvisning! 
Puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela