mammanibyn.blogg.se

Att fÄ ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och Àta ekologisk, nyttig och nÀrproducerad mat. Mitt i allt ska ocksÄ trÀningen fÄ plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör sÄ gott jag kan!

Pass nr 2 đŸ’Ș

Publicerad 2015-09-15 09:23:11 i AllmÀnt,



Började morgonen med att ta pĂ„ mig mina trĂ€ningsklĂ€der för dĂ„ vet jag att trĂ€ningen kommer att bli av nĂ„gon gĂ„ng under dagen, dĂ„ finns det ju inga ursĂ€kter för dĂ„ Ă€r halva jobbet gjort! Det blev ett arm/magpass, magpass blir det mycket av för det Ă€r dĂ€r det behövs mest, vill fĂ„ bort den sladdriga magen som typ Ă€r helt utan muskler. Jag tror att jag ska ut ikvĂ€ll och köra en pw/jogg igen, det Ă€r sĂ„ skönt att avsluta kvĂ€llen med att springa av sig all överskottsenergi man har kvar, det blir ju en del nĂ€r man bara Ă€r hemma en hel dag och inte gör nĂ„got speciellt. 
IkvĂ€ll till middag blir det ugnsbakad kycklingfile med rĂ„ris och en kall sĂ„s gjord pĂ„ kvarg och kryddor, sĂ„ jag kom pĂ„ nu att jag mĂ„ste ge mig ut idag för att handla kvarg men jaja dĂ„ fĂ„r jag röra lite pĂ„ mig iallafall â˜ș ska försöka fĂ„ min Ă€skande son Dylan att sova middag nu men han Ă€r envis som en gammal get sĂ„ fĂ„r vĂ€l bli att muta honom med en flaska vĂ€lling! Hörs sen puss och kram ❀

Pssst Hittade en gammal bild pĂ„ Dylan, tror att jag nĂ„gon dag ska raka av han hĂ„ret dĂ„ han passar sĂ„ bra i kort hĂ„r precis som sin far đŸ‘¶â€ïž



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela