mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Påväg till Göteborg ☺️

Publicerad 2015-09-19 16:29:55 i Allmänt,



Nu sitter jag här i Södertälje syd och väntar på tåget mot Göteborg, jag är så seg idag då det blev VÄLDIGT sent inatt, har sovit typ 4 timmar 😩
Vi firade min älskade vän Angelica igår som fyllde hela 25 år, så vi var uppe i stan och partade (jag var nykter) och sen när vi skulle åka hem så hade jag glömt bort vart jag hade ställt min bil 😳😂 vem fan gör det liksom? Så efter 1 timmes letande hittade vi bilen och begav oss hemåt, så det blev väldigt sent och idag känner jag mig nästan bakis bara för att jag är så trött! Men får ju självklart skylla mig själv som inte har koll på vart jag parkerar, haha skrattar för mig själv för det är så korkat men så typsikt mig verkligen...men idag iallafall åker jag till Göteborg och åker hem imorgon igen så nu väntar det en härlig tågresa på typ 3 timmar ☺️ ska äta nötter, satsumas och minimorötter samt se en lång härlig film. Middag får jag när jag kommer fram så det blir rätt sen middag idag men vad gör det när man ska få hängmörad biff med goda tillbehör 😋
Men ska kliva på tåget nu så hörs vi vidare imorgon, puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela