mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Sitter i en skinnfåtölj i Göteborg 😍

Publicerad 2015-09-20 11:54:41 i Allmänt,




Sitter här i Götet och chillar i en skinnfåtölj och tittar på bilder på mina älskade barn! Samtidigt som jag saknar dom så kan jag verkligen njuta av att vara iväg från dom imellanåt då man får sitta och äta frukost i typ 1 1/2 timme och prata i lugn och ro med andra vuxna människor ☺️ jag behöver verkligen det, att få komma hemifrån typ minst 1 dag i veckan för att bara få just vara vuxen och inte bara mamma hela tiden och stressa runt för att få allt att gå ihop, dessutom är Marcus världens bästa pappa som grejar barnen alldeles utmärkt på egen hand så jag är inte ens orolig! Det är fan en underbar känsla, att helt kunna lita på att han tar hand om barnen och tycker det är kul samtidigt och inte bara att han gör det för att jag inte är hemma om ni förstår vad jag menar...det är så många pappor som är frånvarande och inte är så involverade i barnens liv och inte särskilt intresserade av det heller men så är verkligen inte Marcus. Men både han och jag uppskattar verkligen att man får åka iväg imellanåt och bara vara ensam, ifred och vuxen!
Ikväll kommer jag till Gnesta vid klockan 18 så kvällen blir lugn och det blir nog bara att prata om helgen då vi knappt har träffats på hela helgen, kanske se några avsnitt av new girl som är vår nya favoritserie 👌 
Imorgon är det måndag igen så jobbet kallar för Marcus måndag-onsdag och för mig på torsdag men på söndag så har jag min första hudvårdsvisning och det känns jättespännande verkligen!!! Har köpt nya handdukar så man kan använda nya och fräscha till ansiktet och på fredag ska jag handla dricka och sakerna till att fixa snittar och andra tillbehör, vi får se vad jag ska göra för snittar eller om det blir något annat gott, enkelt ska det vara iallafall! 
Tur att veckan är helt utan planer fram tills på söndag (förutom jobb såklart) så man har tid att förbereda och planera allt för det är ändå min första visning så det känns ju lite nervöst men samtidigt kul och mysigt 😉 
Men ska nog glo lite på film nu medan vi väntar på att åka hem vid halv 3.
Puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela