mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Snoriga måndag 👎

Publicerad 2015-09-14 09:30:20 i Allmänt,




Embla vaknade snorig idag, suck 😞 så idag är vi hemma då min hals inte är helt bra och det suger för jag vill bara träna och gå långa promenader med vagnen men vila är väl det bästa eller nåt! Idag håller jag mig under 1000 kalorier så det lär nog bli ett antal koppar te kan jag tänka mig för att inte springa runt och känna mig hungrig hela tiden 👍
Lunchen idag blir pannkakor till barnen med fruktpure och kvargplättar till mig med varma hallon, kvarg och kokos, det är verkligen så himla gott och enkelt dessutom är det det typ knappt 200 kalorier i hela portionen så det är verkligen ett plus! Till middag blir det blodpudding och lingonsylt, jag trodde det var onyttigare än vad det faktiskt är och lite extra järn nu i höstrusket är ju aldrig fel liksom, man känner att solens frånvaro gör en seg...så därför hoppas jag att halsen kan bli bra snart så jag kan börja träna igen så man blir pigg på så sätt iallafall 💪☺️ 
Men ska spela memory med Embla nu så kanske tittar in ikväll istället, puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela