mammanibyn.blogg.se

Att få ihop vardagen med barn, man, hem, arbete och allt annat som hör vardagen till. Bland annat hur man kan köpa, laga och äta ekologisk, nyttig och närproducerad mat. Mitt i allt ska också träningen få plats och man ska bli fit inför sommaren, jag kanske inte hinner allt men jag gör så gott jag kan!

Solen skiner och det är Torsdag ☀️

Publicerad 2015-09-10 14:03:42 i Allmänt,



Solen skiner och jag är på jobbet, fick ansvaret att ta ut den här lilla sötnosen på promenad och inte mig emot då solen värmde ganska bra ☺️ 
Annars blir dagen ganska lugn och skön, inte många måsten och vi ska bara softa hela dagen lång, typ! 
Ska sätta mig idag och planera en hudvård/sminkvisning, så alla som är intresserade eller bara vill komma och umgås en kväll är varmt välkomna, det är ju absolut inget köpkrav utan det är bara kul att träffas för massa prat och mys samt att man får fräscha till sig lite. 
Så ska fixa ett evenemang på Facebook och bjuda in vänner och bekanta så får vi se om vi kan hitta ett datum som kan passa de flesta så vi kan få till en foreverkväll 😃 mina mentorer kommer och visar och presenterar allt som har med företaget och produkterna att göra och jag måste säga att det är väldigt trevligt och intressant att delta en sån kväll! 
Jag tänkte bjuda på lite snittar, bubbel och lite annat gott, en härlig eftermiddag/kväll nu sådär på höstkanten 😉 men vi får se när den dagen blir och hur många jag lyckas få ihop som vill vara med! Vi hörs sen 👊
Puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela